Beoordelingen van Mr. Sushi Amsterdam
Recente recensies
Jana
Sushi viel uit elkaar en smaak was slecht. Dag erna voelen mijn partner en ik ons niet lekker. We bestellen hier regelmatig en halen het dan op, maar dit was erg slecht.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Mikhail
Christie
Sushi was niet echt lekker, zelfs bakje laten staan omdat het niet vers smaakte. Handrol zaten maar helft van ingrediënten in. Warme gerechten waren niet warm. Laatste paar keren dat we hebben besteld wordt het steeds minder van kwaliteit.
Altug Ipek
It was a good food and delivery. I recently moved here and I am planning to order again :)
SA
De loempia’s en Ebi smaakte erg naar oud frituurvet en roken daar verschrikkelijk naar, die laten staan en weggegooid
Mikhail
The ebi in the Ebi Fry Poke Bowl was not properly cleaned. Most shrimp pieces had shell/scales under the breading.
Claudia
Very good! Sushi was fresh and very creative! Especially liked the yuzu salmon. Perhaps a little bit too much crispy onions on the sushi overall, could be given in a separate container, but that’s my personal taste.
Sibel
Ik ben een vaste klant. Ik koop altijd vegan sushi. Helaas hebben jullie deze keer 8 freeroll vergeten. Ik kon niet bellen want jullie waren al gesloten. Verder is vegan sushi perfect
Evelyne Westerman
Wij hebben meer dan 2 uur op onze bestelling moeten wachten. Na anderhalf uur belde ik en vertelde de mevrouw dat het al lang klaar stond maar er geen bezorger was. Tien minuten na dat gesprek kreeg ik melding dat het eten onderweg was. Toen duurde het nog meer dan een half uur voordat het er echt was. ongelooflijk slecht. Onze koreaanse kip was wel koud.
Danielle
Heerlijke sushi, leuke vriendelijke nette bezorger.
Bas
Goede kwaliteit en op tijd bezorgd.
Sandra
Het was heerlijk Maar 1 paar chopsticks heel weinig wasabi en gember
Fer
Over het algemeen tevreden, maar dit keer helaas, zoals toch wel vaker, vrij oude sushi die duidelijk (te) lang geleden is gemaakt.
Wendy en Rick
Het leek vandaag of de plakjes tonijn dunner waren het zeewier droger. En de garnalen iets minder krokant en kleiner. Alsnog 4 sterren. Maar de kwaliteit ietsjes minder dan we gewend zijn. Een dikke voldoende. Maar de vorige keren een zeer goed.
Maartje de Bie
Loempia’s veel te kort gebakken, slap en ongaar, wit. Zelfde voor de Ebi roll: garnaal niet goed gefrituurd, paneermeel nog op garnaal zichtbaar, smaakloos
San
C. Lut
Veel te duur voor het gebodene. Voor dezelfde prijs levert uw concurrent top kwaliteit waar u bij lange na niet aan voldoet. Gedroogde gebakken uitjes en mayonaise maskeren het gemis aan goede smaak en horen totaal niet thuis op sushi. Complimenten voor de vriendelijkheid van de twee meisjes aan de uitgifte balie.
Anne
Hanna
De sushi met omelet was helemaal uit elkaar gevallen. De sushi met tonijn rook vreemd en heb ik niet opgegeten. Terleurstellende ervaring, niet zo als ik van jullie gewend ben.
Sivan
SUPER! Beste sushi in Town.
Simon
Delivery took almost 2 hours
Ackermans
We constateren een verandering (kleiner) van de geleverde hoeveelheden (aantal stuks) maar ook de standaard bij de bestelling geleverde producten zoals gember en soya saus (bij een toename van de prijs). Dat verbaasd ons …
Lauren
Cruchy tuna besteld maar kip ontvangen en tuna roll was helemaal uit elkaar gevallen
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Arjan Nijman
Snelle service, goede prijs kwaliteit verhouding, dit keer was het minder goed gerold.
Muller
De sashimi van zalm en tonijn bestond uit armetierige dunne plakjes. Kwalijk.
S
De zeewier betaal je 4,50 voor zitten 2 happen in een innie minnie bakje. Sushi was te duur voor de kwaliteit helaas.
Roeland
Keurig op tijd klaar. Iets te veel saus op div. sushi. Dat mag wat minder. Verder erg lekker weer.
Anoniem
Onze bestelling werd niet compleet geleverd, bij het nabellen en vragen waar de rest van de bestelling blijft kregen we van de dame aan de telefoon een groter mond een excuus had netter geweest we bestellen vaak bij jullie en dit was geen prettige ervaring
Rodrigo
The food arrived all messy I took pictures of you need
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Derya Turna
Heerlijke sushi en de beste wasabi die ik waar dan ook gegeten heb…wasabi zoals het moet zijn
Luna
Wouter
Deel van de bestelling niet geleverd, en bestelling kwam 25 minuten later dan aangegeven. Op de vraag wanneer ik mijn geld terug krijg (van het niet geleverde deel) kreeg ik als antwoord dat ik die “paar euro’s” toch wel een tijdje kon missen. Tevens bij de bestelling aangegeven dat ik geen behoefte heb aan soja en chopsticks, deze werden helaas wel in grote hoeveelheid bijgevoegd. Gember ontbrak dan weer…
Antje
Top quality. Sushi and poke Bowl are amazing. Love the extra roll if you get over a certain fee. Edamame don’t seen super fresh or prepared in advance.
Arne Wijnands
De bestelling was helaas onvolledig. De crispy veggie roll ontbrak. Hoor graag hoe jullie dit kunnen oplossen.
Sidney Oehlers
Mikki
Weer heerlijk genoten van de superlekkere sushi!
Bosse
Ik bestel heel vaak bij mrsushi omdat de sushi heerlijk is, maar de bezorging wordt steeds langzamer. Ik moet minimaal 1 tot 2 uur wachten terwijl het niet ver van mij vandaan is.
Grace
Het eten was heel lekker maar het personeel totaal niet vriendelijk
C. Senel
Page
Vriendelijke bezorging en vriendelijk personeel aan de telefoon. Na bezorging bleek een deel van de bestelling te missen, kan gebeuren. Toen we het filiaal belde bleek dat ze het al gemerkt hadden (scherp) en was de rest van de bestelling al bijna onderweg met nog wat extra's. Super lief!
Eunice Akum
Ik haal altijd die boontjes en die zijn over het algemeen altijd goed. Alleen vandaag waren ze keihard en hadden ook geen zout heb ze maar weggegooid was niet te eten.
V Nguyen
Veel te lange leveringstijd. Spring rolls waren niet helemaal gefriteerd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
KD
Altijd vers, goede kwaliteit en hele fijne service
Marina
Yvonne
De Fancy Dinner Box is een echte aanrader, heerlijk !
A
Sushi was gemaakt met oude vis. Ik rook het al gelijk toen het nog in de tas zat. We zijn niet ziek geworden maar de zalm en tonijn sushi waren niet lekker en hebben we allemaal weg gegooid.
JP
Voor bijna €170 sushi besteld en opgehaald en dan worden er geen stokjes meegegeven.
A
Heerlijke sushi en snel bezorgd op de woensdagavond!
Fabienne Mager
Veels te veel saus over de sushi. De rijst was doordrenkt met saus waardoor het uit elkaar viel.
B
Niet vers! Kwaliteit zeer onder niveau
M
Het duurde 1,5 uur voordat de sushi bij ons was. In deze tijd waren de warme bijgerechten volledig koud..
s dekker
bezorging duurde lang en het eten was echt niet goed. ik denk dat het heel lang bij jullie heeft gestaan. ik heb contact opgenomen en behalve nabezorging wat al te laat was was er niet heel veel ruimte om het op te lossen. een tegoed heb ik niks aan want ik hoef niet geen eten meer van jullie.
Anouk
Emily Gordts
Wij zijn al vele jaren tevreden klant van Mr Sushi. Maar vorige keer kwam de sushi een uur te vroeg en was de nori erg slap. Dit keer was de sushi perfect op tijd maar niet alleen was de nori nog slapper en taaier dan de vorige keer, maar zelfs bruinig ipv groenig. Erg jammer.
Bas Moll
We vonden het zeewier te taai. Inhoud was goed. Lastig om door te bijten met name bij de californi roll
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Tjebbe Swart
Alle warme gerechten waren steenkoud
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ties
Ik heb vroeger echt vaak bij jullie besteld, kwaliteit was destijds goed. Nu echt schandalig, de vis was duidelijk niet vers, zonde van jullie bedrijf.
Kees
Sushi is okay, erg duur voor wat je krijgt!
Melanie
Ik heb mijn bestelling om 20:31 uur geplaatst, omdat ik aan het overwerken was op kantoor. Ik heb mijn bestelling vervolgens nooit ontvangen, 3x gebeld waar het bleef en elke keer werd mij verteld dat de bezorger onderweg was. Ik werd gewoon in de maling genomen. Uiteindelijk heb ik 2 uur gewacht op mijn bestelling op kantoor en ben ik met een lege maag naar huis gegaan. Ik wil z.s.m. mijn geld terug en oprechte excuses ontvangen, want dit kan echt niet.
Pauline
Bezorging duurde ruim een uur sinds ik de bestelling plaatste. Het telefoon nummer is onbereikbaar.
Tirza
bestelling werd na anderhalf uur bezorgd en kwam niet vers/koud aan.
sibel senel
vegan sushi is perfect! dit is mijn 4de bestelling. bezorging was enorm snel
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Tal Doron
Waited to hours until food was delivered. Tasted like food was prepared as soon as I placed the order. And was left outside until it was delivered
Carlinke Jansen
Heerlijk als altijd. Onze vaste stek om sushi te bestellen
Tamar
Hanan
De bestelling was op tijd bezorgd . En de sushi was heerlijk smaakvol. Alles was snel op. Toppie
Sibel
2 bestelling van mij! 2 de was succesvol! Vegan sushi is super lekker! Bezorging was ook deze keer wel snel! Bedankt
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Kee Derwig
Food is always DELICIOUS. Always on time (sometimes even earlier) and the nicest delivery people ever. Best sushi in Amsterdam dare I say.
Paul Vinken
Duurtde wat langer dan gebruikelijk.
Sibel
Vegan sushi was lekker. Was wel beetje koud! En bezorging is best wel lang geduurd! Dat vond ik jammer
Keimp
Top
Fatima
Forra
Maxime
Heerlijk en snel!! Maar vooral heerlijk ;)
RH
Lekker vers en eea stond keurig klaar. Tevreden!
Een fan
Gewoon heerlijk en bezorging is top, zelfs in deze sneeuwperiode.
Tjalling
De bestelling was 30+ min later dan gepland zonder aankondiging of belletje..
Karlijn
De sushi was heerlijk. We waren helaas minder te spreken over de wachttijd. We hebben meer dan twee uur (bijna 2.5 uur) op de sushi gewacht en er zelf twee keer achteraan gebeld. Het was fijn geweest om geïnformeerd te worden over deze lange wachttijd. Kan gebeuren bij drukte, maar wijze waarop vonden we niet fijn.
Emily Gordts
Ik had 18u opgegeven en we kregen de sushi al om 17u20. Dat vond ik echt heel erg jammer. Ik snap het druk is op 1 januari maar dit was overdreven. De sushi was duidelijk ook al lang gemaakt want zelfs de nori van de temaki was soggy…
Maartje
Het was super lekker en Heel handig premium order bestellen. Het kwam precies op tijd en we hebben ervan genoten
Forra
Oudjaar 2025, de bezorging was was te laat door de drukte maar dit werd ruimschoots goedgemaakt door de ontwapenende houding en excuus, nergens voor nodig overigens op deze zeer drukke avond. Hartelijk dank voor alle, altijd op tijd zijnde en superverse sushi van 2025! ⭐
LH
Kwaliteit bestelling uitstekend. Bezorger heel vriendelijk. Bezorging zeer slecht. Deel van bestelling niet geleverd, ook niet na toezegging dat het alsnog bezorgd zou worden. Geld terug onmogelijk, alleen tegoedbon. Niet handig voor iemand die zelden eten bestelt.
Max
Bestelling duurde 4 uur voordat het bezorgd was. Vervolgens was het deel wat warm hoorde te zijn ijskoud. Telefonisch was het enige wat we konden krijgen een tegoedbon voor de volgende keer, terwijl we graag ons geld terug willen.
Bas
Fijne service. Top sushi 🍣
Peter
Keurig verzorgd !
Tamar De Jonge Urbach
We hadden een dag van te voren besteld en nog was het 1,5 uur te laat. Na de 1e keer bellen werd er gezegd dat het nog 25 minuten zou duren en dat we er gratis iets extra’s bij zouden krijgen. Uiteindelijk werd het 50 minuten later bezorgd en zat er niks extra’s bij zoals beloofd. Toen ik nog een keer belde waar ons extraatje was zei meneer dat ze het vergeten waren dus dat ze de meat lovers box zouden refunden. Ik hoop dat dit het geval is anders zal ik van de week nog een keer moeten bellen. Het eten was verder heerlijk! :)
Micha
Kwaliteit was goed. Maar uiteindelijk 1,5 uur te laat. Had al 3 dagen van te voren besteld voor kerstavond. Het kan gebeuren maar communicatie liep stroef en dan zou je verwachten dat er iets ter compensatie wordt aangeboden/gegeven. Geef in ieder geval niet meer van te voren al een fooi.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
M
Kwaliteit prima, bezorging altijd netjes op tijd. Alleen mist er regelmatig één of twee gerechten...
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Isaura
Sushi was heel lekker maar de loempia’s mogen wat langer gebakt worden ze waren een beetje gaar en heel wit en zacht inplaats van knapperig
Fabienne
Sushi kwam helemaal overhoop aan waardoor ze op elkaar lagen en uit elkaar gevallen waren met de sauzen overal. Erg ontevreden hoe dit wordt geleverd, gelijk de kwaliteit verpest. Daarnaast ook nog koude sompige loempia’s.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Sami
I usually order from you guys but this time the salmon in all the pieces of the box did not have a good flavor and the texture was off so I didn’t eat it.
A.p.m de Haas
Het eten was weer lekker en de bezorging was optijd:)
Denise
Vorige keer waren een paar dingen van de bestelling vergeten, dus een kortingscode gekregen. Nu hebben we gister besteld en was de Uramaki for One vergeten, wij bellen, zegt het meisje aan de lijn ja hij is wel meegegaan. Maar wij hadden 'm niet. Vervolgens zegt ze 'Dan kunnen we voor deze keer hem wel brengen.' We hebben €20,50 betaald voor deze box dus heel raar als wij door jullie fout deze niet meer hadden gekregen? Uiteindelijk is het opgelost, maar het was wel raar dat wij ons nu schuldig moesten voelen dat jullie iets waren vergeten?
Donald
Eerste bestelling hier en helaas een teleurstelling. De avocado was onrijp en te hard. De black friday deal maakte de prijs/kwaliteit nog oké, maar anders was dit het geld echt niet waard.
Sam
Sushi is lekker, maar alle rollen vielen uit elkaar. Is al vaker zo geweest de laatste tijd, jammer.
MC
Alexandra
In totaal 2,5u gewacht op onze bestelling. Na een uur gebeld om te vragen naar de status van de bestelling, er werd toen gezegd dat de bestelling waarschijnlijk net de deur uit was. Een uur later weer gebeld, toen werd wederom gezegd dat de bestelling de deur uit was. Na 2,5u pas de bestelling gekregen. Hierbij waren ze de handroll zalm vergeten te leveren en waren de loempia’s koud. We bestellen hier vaker en weten dat het soms wat langer kan duren, maar 2,5u wachten op een incomplete bestelling van €67,- is erg ondermaats en teleurstellend.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Wendelien Janzen
ik heb gisteren een bestelling geplaatst om 16.30 met de bezorgtijd van 17.45. de bestelling kwam 45 minuten te vroeg wat ontzettend onhandig was. ik bestel regelmatig bij jullie maar vond dit heel teleurstellend omdat dit simpelweg veel te vroeg was. desondanks was de kwaliteit wel weer heel lekker maar ben daardoor niet echt tevreden achteraf.