Beoordelingen van Mr. Sushi Amsterdam

Recente recensies

4.0
Joshua
20 oktober 2025
Isabella
20 oktober 2025

Bijna 2 uur moeten wachten op mijn sushi. Heb zelf ook in een sushirestaurant gewerkt en de kwaliteit van de sushi viel mij tegen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

AK
19 oktober 2025

Vers

May
16 oktober 2025

Lekker eten maar de poke bowl is wel aan de kleine kant.. voor de prijs.

Mary
15 oktober 2025

Levertijd stond op 16:00 uur. Kreeg de bestelling pas om 16:45 uur!!! Duidelijke afleveradres door gegeven, maar koerier was verkeerd gegaan.

Mert seker
5 oktober 2025

Gyozas waren niet geleverd

Noura
1 oktober 2025

They didn't send chapstick and soy sauce!!! Which was really bad because the important part wasn’t there and I wasn’t happy at all about this

susanne
25 september 2025

45 minuten te laat

Ernest
23 september 2025

Toppers

Gino
21 september 2025

Alweer heerlijk sushi gegeten vandaag. Complimenten

Marlijn
18 september 2025
CW
18 september 2025

Top service En ondanks t weer☔️ Alles op tijd en warm wat warm moest zijn 🥟🍤🍣

Wendy
17 september 2025

De Dushi is heerlijk. Na 20 minuten een mail dat bestelling onderweg is. Na een anderhalf uurgebeld en hoorde dat de bestelling bijna onderweg was.

Jan Willem
16 september 2025

Prima sushi. Niks op aan te merken 👍

Uri Lobatto
15 september 2025

Kip gegeten omdat we de verkeerde roll kregen, terwijl we vegetarisch zijn. Niks teruggekregen om het te compenseren. Zeer ontevreden!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pim Even
14 september 2025

De kwaliteit goed zoals altijd! Helaas duurde de bezorgen bijna 2.5 uur zonder daarover berichtgeving. Begrijpelijk dat het druk is, maar een headsup zou fijn zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jaidy
10 september 2025

Duurde anderhalf uur voordat mijn bestelling kwam, bezorger was onderweg en kwam 45 min ltr pas aan terwijl t met de auto en fiets maar 10 min moest zijn, kreeg geen mail van verwachte bezorgtijd en kreeg maar een bakje sojasaus voor 2 pokebowls en sushi, normaal is mr sushi een stuk btr, jammer.

NA
9 september 2025

Super snel geleverd! En echt top! Nieuwe favo plek gevonden om te bestellen. Thank you!

Aram
4 september 2025

Toppers zoals altijd... bestel hier al jaren en laat over het algemeen geen reviews achter, maar daar werd het toch echt tijd voor. Snel, lekker, leuke deals. Niks te klagen.

Saskia
3 september 2025

De bezorging was vertraagd; pas na 1 uur en 20 minuten werd er bezorgt. Heel vervelend was dat alle warme gerechten koud waren. Echt heel zonde en jammer...

Peter
30 augustus 2025

Top !!

Joan
27 augustus 2025

Goede sushi en snel na bestellen bezorgd door vriendelijke bezorger. Fijn!

Wieland
23 augustus 2025

Gewoon weer top kwaliteit sushi met snelle bezorging. Dank!

R BOS
20 augustus 2025

Ik heb zeker twee uur gewacht op mijn bestelling.

Karlijn Landman
18 augustus 2025

Het bezorgen duurde 1.5 uur. We hebben 7x geprobeerd in contact te komen met Mr. sushi om te vragen waar de bestelling bleef, maar er werd niet opgenomen. Na 1.5 hongerig wachten, werd de sushi eindelijk bezorgd. Het smaakte gelukkig wel goed.

Lian
18 augustus 2025

Sushi was goed maar zat maar 1 flesje sojasaus bij en geen wasabi en gember :(

JAC van Nieuwkerk
18 augustus 2025

Was perfect in orde. Lekkere grote porties en zeer smakelijk,

Gino
18 augustus 2025

Alweer sushi besteld het wat wee voortreffelijk heerlijk en vers.

Gino
13 augustus 2025

Gisteren een heerlijke soft shell box gehaald. Alles was lekker vers en smaakte heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

Paul Vinken
9 augustus 2025
Kik en Ilja
5 augustus 2025

Bezorgen duurde erg lang helaas

Jasmijn Jansen
3 augustus 2025

Echt suuuper lekker eten weer! Zelfs een bakje extra saus gekregen, echt een top service!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Inge
1 augustus 2025

Heerlijk!! Eerste maaltijd na drie weken Italië. Hadden al de hele reis terug ons op de sushi verheugd. Was weer super lekker!!

M
24 juli 2025

Er zat geen soja saus bij sushi bestelling dat was wel heel jammer

Elly
21 juli 2025

Super lekker. Dit was de eerste keer maar zeker niet de laatste.

Marnix Visser
20 juli 2025

Berzorging heeft twee uur geduurd en ook nog ze verkeerde roll ontvangen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ruben
20 juli 2025
Paul Vinken
19 juli 2025

Snelle levering, uitgebreide app, makkelijk bestellen, goeie portionering

Guido
8 juli 2025

De sushi was prima, de edamame minder en de gyoza was slecht. Na een wachttijd van 1 uur, geen updates en 2 x gebeld zijn we het zelf maar haan halen. En oh ja, de bestelling was redelijk groot dus 4x chopsticks was ook wel wat weinig.

Van Nieuwkerk
6 juli 2025

Op tijd geleverd en prima kwaliteit. De gyoza was nog warm. Heerlijk.

Peter
4 juli 2025

Heel goed !

Taisa
2 juli 2025

Impeccable service, thank you!

Pim
26 juni 2025

Sushi was heerlijk zoals altijd! De gyozas waren daarentegen koud, jammer.

Ayse
21 juni 2025

Lekker gegeten!

Rogier
19 juni 2025

De Vegie Bowl was vooral heel veel rijst en komkommer en wat paprika en heel weinig avocado, soja bonen en een klein plukje zeewier. Ik heb er zelf allerlei dingen bij moeten voegen om er een lekkere bowl van te maken. 14 Euro vind ik erg veel geld voor wat je krijgt. Bij de bezorging was de zak gescheurd en er was saus uit de bowl gelekt in de tas. Kan beter.

Babette Verhoef
17 juni 2025

De sushi zaten veel te dicht op elkaar in de verpakking, waardoor ze bij het loshalen uit elkaar vielen. Verder zat er weinig smaak aan, alleen de wasabi was goed pittig.

Hanneke
15 juni 2025
Daphne
15 juni 2025
Kadir
9 juni 2025

Altijd lekker eten hier. Vriendelijke personeel en snel bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dana de Vries
5 juni 2025
Isabella
3 juni 2025

Super lekkere sushi! Bizar snelle levering! Ik wil hier vaker bestellen :)

Simon
3 juni 2025

Altijd lekker!

Kluun
1 juni 2025
Fleurine
1 juni 2025
Tom
27 mei 2025

Lekker, snel, goed spul!

M
26 mei 2025
Agata
25 mei 2025

Mmmmmmniam super lekker..

Eugene Menagé
25 mei 2025

Ik had Beef Gyoza en Ebi Tempura besteld, maar kreeg 2x Beef Gyoza en geen Ebi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Max
23 mei 2025

Vriendelijk personeel, en heerlijke sushi vers bereid!! En dat proef je

Nynke ka porte
19 mei 2025

Duurde anderhalf uur voordat het was bezorgd en geen stokjes geen soja en gem er ondanks expliciet gevraaagd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen
13 mei 2025

Het was weer allemaal heerlijk klaargemaakt en uitstekende service.

Bojan
3 mei 2025
Horace Cohen
30 april 2025

Erg snel bezorgd en erg lekker!!

Thalia
25 april 2025

Was amazing the taste of the sushi, we will repeat for sure 😊

Cor Mul
21 april 2025

Helaas hebben wij niet ontvangen wat wij besteld hadden. Ondanks dat hebben wij wel genoten van de versheid en de smaak. Volgende keer hopen wij wel de goede box te ontvangen.

Tom
20 april 2025

Kwaliteit is supergoed en altijd op tijd klaar. Super!

Keimp
20 april 2025

Hele lekkere sushi en sashimi.

Claudia
18 april 2025

Top

Arie
16 april 2025
Else lijesen
14 april 2025
J. Greben
9 april 2025

Als reizend theatergezelschap bestel ik vaak tussen 12/14 pokerbowls bij Mr. Sushi. Deze waren ronduit slecht. Stijve droge rijst, 2 eetlepels komkommer, een schep zeewier en erg weinig zalm, tonijn of kip. Dat was het. Beschamend!

Paul Vinken
8 april 2025

Website is rommelig, vindt dat ik de app moet downloaden maar die is niet beschikbaar. Kon de code voor het gratis boxje niet invoeren

Batoul
1 april 2025

Het was mijn eerste keer dat ik sushi probeer. Het was niet slecht maar ze hebben nig iets niet gevrongrn van mijn bestelling

Naomi
31 maart 2025

Het duurde lang voor de bezorging er was, maar het restaurant heeft een super oplossing aangeboden. Heel fijn! Vooral Noor heeft ons ontzettend goed geholpen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Forra
24 maart 2025
Ilja
23 maart 2025

Altijd heerlijke sushi bij jullie, maar deze keer was het niet goed. Koude droge maki en ook de inside-outs waren droog. Heel jammer. Wilde het eigenlijk komen terugbrengen om nieuwe te halen. Maar dat verstoorde heel de maaltijd.

Dalton Hirata
23 maart 2025

I’ve been a client for many years but I must say that this was my first disappointing order. The rice was very dry and it seemed that the sushi was ready for a long time. The fish was OK, but I’ve seen fresher. But the rice was really weird. Delivery was OK.

Marisha Vodegel
23 maart 2025

Altijd super tevreden met de sushi. Echter dit keer teleurstellend, rijst proefde oud en de temperatuur van de sushi was ook te koud. Helaas niet van genoten.

Yasmine
22 maart 2025

De sushi proefde oud en was niet vers. Alleen de spring rolls waren lekker. De rijst proefde alsof het heel lang in de koeling had gelegen en ook de krab, zalm en tempura proefde niet zoals normaal. Heel jammer voor de prijs die je betaald. Ben veel beter gewend van Mr.Sushi

Alex
17 maart 2025

Beste Mr. Sushi, De sushi was redelijk, maar kon in onze ogen verser en beter gerold zijn. De bezorging duurde bijna 1,5 uur, wat ons geduld behoorlijk op de proef stelde. Het zou fijn zijn als je online beter de voortgang van je bestelling kunt volgen. Degene die de bestelling bracht, was wel heel vriendelijk. Groeten,

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maxime Kolenberg
17 maart 2025

Goede service en de aller lekkerste sushi!!

Suus
17 maart 2025

Bijna 2 uur gewacht op eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maartje
15 maart 2025

De sushi was heerlijk alleen de ebi crunchi roll is normaal lauw warm en knapperig nu leek het wel of het al veel eerdee klaar gemaakt was, ik wil niet zeggen oud, maar ook niet echt vers, jammer want dat is een van de favoriete sushi en we hadden het nog nooit errder zo ervaren. We hebben voor de rest heerljjk gegeten, maar het was hierdoor toch anders dan wat we gewend zijn.

Van Nieuwkerk
10 maart 2025

Zeer smakelijk . Grote Porties.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anne van der Sluijs
7 maart 2025

Snelle bezorgen; altijd optijd.

D
5 maart 2025

Niks was vers taai en droog was t.

Diego
4 maart 2025
Corrie
3 maart 2025

Maken top de andere bestelling lekker beetje onverzorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tim
3 maart 2025
Robin
2 maart 2025
Paul
26 februari 2025

Snel, goed verpakt, mooie porties - niet te veel

Jeroen
24 februari 2025

Ik wil graag mijn fooi terug vragen. De bezorger riep k**k*r zak toen hij de trap afliep, volgens de buurvrouw. Dat vind ik ongepast voor een bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Jeroen, Dit gedrag van de bezorger is zeker onacceptabel en we zullen met de bezorger in gesprek gaan. Stuur graag een mail naar onderstaand adres en dan lossen we het verder met u op. Team Mr Sushi

Marjon
23 februari 2025

het was lekker, maar de bezorging duurde erg lang. Daarnaast had ik aangegeven dat ik geen gember wilde. Die kwam toch (zelfs veel), maar vervolgens zat er maar 1 dingetje soya saus bij en dat was echt te weinig

Corrie
21 februari 2025

Beetje grof de susi stukken verder lekker

Reactie van Mr. Sushi

Beste Corrie, dank voor uw feedback. We zullen de volgende keer weer extra aandacht bij het snijden hebben. Team Mr Sushi

Ouwebok
15 februari 2025

Meer dan twee uur gewacht; we hebben kliekjes gegeten, vervolgens nog een beetje sushi gegeten, en de bestelling in de koelkast gezet. Kwaliteit is niet prijs-waardig. Ik ga volgende keer ergens anders bestellen.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Ouwebok, Wat vervelend om te horen dat u zo'n slechte ervaring hebt gehad met bestellen bij ons filiaal in Amsterdam-Zuid. Heeft u uiteindelijk contact op kunnen nemen met het filiaal om een compensatie aangeboden te krijgen? Zo niet, adviseer ik u om nog even een mailtje te sturen naar info@mrsushi.nl en dan lossen we het alsnog met u op. Team Mr Sushi

Gino
15 februari 2025

Gisteren sushi besteld. Heb heerlijk gegeten. Maar heb echt te lang op de bestelling moeten wachten. We bestellen wel vaker maar het was gisteren niet normaal druk.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Gino, Fijn dat u lekker gegeten heeft! Excuus voor het lange wachten. We doen onze uiterste best om uw bestelling de volgende keer weer vlot te leveren. Team Mr Sushi

C.
15 februari 2025

Vaste klant bij Mr sushi. Gisteren een bestelling geplaatst op 19.00 uur. Om 20.00 uur gebeld en gevraagd wat de status was, maar niemand nam de telefoon op. Vervolgens gebeld tot ik iemand aan de lijn kreeg om 20.20 uur. Die gaf aan dat mijn bestelling nog gemaakt moest worden, maar na overleg bleek deze klaar te staan en waren ze aan het wachten op een bezorger. Om 20.40 nog steeds geen sushi. Weer gebeld. Ze waren nog steeds aan het wachten op een bezorger. De warme items stonden al die tijd in een warmhoudkast, dit doet de kwaliteit van het eten niet echt ten goede. Tijdens dit telefoon gesprek aangegeven dat ik al 1u45min aan het wachten was. Ik heb toen niet zo vriendelijk duidelijk moeten maken dat ik er echt klaar mee was. Ja heel druk door Valentijn was de reactie. Hier heb ik geen begrip voor want ik betaal genoeg geld en om dan zo lang te wachten is niet oke. Om 20.53 de mail gekregen dat de bestelling onderweg was. Items kwamen om 21.03 aan (2 uur na plaatsen bestelling); w

Reactie van Mr. Sushi

Beste C, Wat vervelend om te horen dat u zo'n slechte ervaring hebt gehad met bestellen bij ons filiaal in Amsterdam-Zuid. Heeft u uiteindelijk contact op kunnen nemen met het filiaal om een compensatie aangeboden te krijgen? Zo niet, adviseer ik u om nog even een mailtje te sturen naar info@mrsushi.nl en dan lossen we het alsnog met u op. Team Mr Sushi

Berry van Zwieten
15 februari 2025

Ik heb deze week 2x meer dan 1.5 uur op de bestelling moeten wachten en als ik niet bel dan weet ik niets

Reactie van Mr. Sushi

Wat jammer om te horen dat niet alles naar wens is verlopen met uw afgelopen bestelling Berry. We zullen ons uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen en te zorgen dat de geschatte wachttijd in de app accurater wordt. Team Mr Sushi

TJ
11 februari 2025

1,5 uur bezorgtijd, pfff

Reactie van Mr. Sushi

Beste TJ, wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Stuur gerust een mail naar info@mrsushi.nl en dan compenseren we u. Team Mr Sushi

Robert
8 februari 2025

Ik had een klein minpuntje over mijn vorige bestelling (paar stukjes shashimi vergeten) ; dit gemeld bij nieuwe bestelling en aangenaam verrast met extra bakje heerlijke zalm! Superklantvriendelijk!! Service waar veel bedrijven nog wat van kunnen leren! Helemaal top 👍👊