Beoordelingen van Mr. Sushi Amsterdam

Recente recensies

4.0
Cor Mul
21 april 2025

Helaas hebben wij niet ontvangen wat wij besteld hadden. Ondanks dat hebben wij wel genoten van de versheid en de smaak. Volgende keer hopen wij wel de goede box te ontvangen.

Tom
20 april 2025

Kwaliteit is supergoed en altijd op tijd klaar. Super!

Keimp
20 april 2025

Hele lekkere sushi en sashimi.

Claudia
18 april 2025

Top

Arie
16 april 2025
Else lijesen
14 april 2025
J. Greben
9 april 2025

Als reizend theatergezelschap bestel ik vaak tussen 12/14 pokerbowls bij Mr. Sushi. Deze waren ronduit slecht. Stijve droge rijst, 2 eetlepels komkommer, een schep zeewier en erg weinig zalm, tonijn of kip. Dat was het. Beschamend!

Paul Vinken
8 april 2025

Website is rommelig, vindt dat ik de app moet downloaden maar die is niet beschikbaar. Kon de code voor het gratis boxje niet invoeren

Batoul
1 april 2025

Het was mijn eerste keer dat ik sushi probeer. Het was niet slecht maar ze hebben nig iets niet gevrongrn van mijn bestelling

Naomi
31 maart 2025

Het duurde lang voor de bezorging er was, maar het restaurant heeft een super oplossing aangeboden. Heel fijn! Vooral Noor heeft ons ontzettend goed geholpen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Forra
24 maart 2025
Ilja
23 maart 2025

Altijd heerlijke sushi bij jullie, maar deze keer was het niet goed. Koude droge maki en ook de inside-outs waren droog. Heel jammer. Wilde het eigenlijk komen terugbrengen om nieuwe te halen. Maar dat verstoorde heel de maaltijd.

Dalton Hirata
23 maart 2025

I’ve been a client for many years but I must say that this was my first disappointing order. The rice was very dry and it seemed that the sushi was ready for a long time. The fish was OK, but I’ve seen fresher. But the rice was really weird. Delivery was OK.

Marisha Vodegel
23 maart 2025

Altijd super tevreden met de sushi. Echter dit keer teleurstellend, rijst proefde oud en de temperatuur van de sushi was ook te koud. Helaas niet van genoten.

Yasmine
22 maart 2025

De sushi proefde oud en was niet vers. Alleen de spring rolls waren lekker. De rijst proefde alsof het heel lang in de koeling had gelegen en ook de krab, zalm en tempura proefde niet zoals normaal. Heel jammer voor de prijs die je betaald. Ben veel beter gewend van Mr.Sushi

Alex
17 maart 2025

Beste Mr. Sushi, De sushi was redelijk, maar kon in onze ogen verser en beter gerold zijn. De bezorging duurde bijna 1,5 uur, wat ons geduld behoorlijk op de proef stelde. Het zou fijn zijn als je online beter de voortgang van je bestelling kunt volgen. Degene die de bestelling bracht, was wel heel vriendelijk. Groeten,

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maxime Kolenberg
17 maart 2025

Goede service en de aller lekkerste sushi!!

Suus
17 maart 2025

Bijna 2 uur gewacht op eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maartje
15 maart 2025

De sushi was heerlijk alleen de ebi crunchi roll is normaal lauw warm en knapperig nu leek het wel of het al veel eerdee klaar gemaakt was, ik wil niet zeggen oud, maar ook niet echt vers, jammer want dat is een van de favoriete sushi en we hadden het nog nooit errder zo ervaren. We hebben voor de rest heerljjk gegeten, maar het was hierdoor toch anders dan wat we gewend zijn.

Van Nieuwkerk
10 maart 2025

Zeer smakelijk . Grote Porties.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anne van der Sluijs
7 maart 2025

Snelle bezorgen; altijd optijd.

D
5 maart 2025

Niks was vers taai en droog was t.

Diego
4 maart 2025
Corrie
3 maart 2025

Maken top de andere bestelling lekker beetje onverzorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tim
3 maart 2025
Robin
2 maart 2025
Paul
26 februari 2025

Snel, goed verpakt, mooie porties - niet te veel

Jeroen
24 februari 2025

Ik wil graag mijn fooi terug vragen. De bezorger riep k**k*r zak toen hij de trap afliep, volgens de buurvrouw. Dat vind ik ongepast voor een bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Jeroen, Dit gedrag van de bezorger is zeker onacceptabel en we zullen met de bezorger in gesprek gaan. Stuur graag een mail naar onderstaand adres en dan lossen we het verder met u op. Team Mr Sushi

Marjon
23 februari 2025

het was lekker, maar de bezorging duurde erg lang. Daarnaast had ik aangegeven dat ik geen gember wilde. Die kwam toch (zelfs veel), maar vervolgens zat er maar 1 dingetje soya saus bij en dat was echt te weinig

Corrie
21 februari 2025

Beetje grof de susi stukken verder lekker

Reactie van Mr. Sushi

Beste Corrie, dank voor uw feedback. We zullen de volgende keer weer extra aandacht bij het snijden hebben. Team Mr Sushi

Ouwebok
15 februari 2025

Meer dan twee uur gewacht; we hebben kliekjes gegeten, vervolgens nog een beetje sushi gegeten, en de bestelling in de koelkast gezet. Kwaliteit is niet prijs-waardig. Ik ga volgende keer ergens anders bestellen.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Ouwebok, Wat vervelend om te horen dat u zo'n slechte ervaring hebt gehad met bestellen bij ons filiaal in Amsterdam-Zuid. Heeft u uiteindelijk contact op kunnen nemen met het filiaal om een compensatie aangeboden te krijgen? Zo niet, adviseer ik u om nog even een mailtje te sturen naar info@mrsushi.nl en dan lossen we het alsnog met u op. Team Mr Sushi

Gino
15 februari 2025

Gisteren sushi besteld. Heb heerlijk gegeten. Maar heb echt te lang op de bestelling moeten wachten. We bestellen wel vaker maar het was gisteren niet normaal druk.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Gino, Fijn dat u lekker gegeten heeft! Excuus voor het lange wachten. We doen onze uiterste best om uw bestelling de volgende keer weer vlot te leveren. Team Mr Sushi

C.
15 februari 2025

Vaste klant bij Mr sushi. Gisteren een bestelling geplaatst op 19.00 uur. Om 20.00 uur gebeld en gevraagd wat de status was, maar niemand nam de telefoon op. Vervolgens gebeld tot ik iemand aan de lijn kreeg om 20.20 uur. Die gaf aan dat mijn bestelling nog gemaakt moest worden, maar na overleg bleek deze klaar te staan en waren ze aan het wachten op een bezorger. Om 20.40 nog steeds geen sushi. Weer gebeld. Ze waren nog steeds aan het wachten op een bezorger. De warme items stonden al die tijd in een warmhoudkast, dit doet de kwaliteit van het eten niet echt ten goede. Tijdens dit telefoon gesprek aangegeven dat ik al 1u45min aan het wachten was. Ik heb toen niet zo vriendelijk duidelijk moeten maken dat ik er echt klaar mee was. Ja heel druk door Valentijn was de reactie. Hier heb ik geen begrip voor want ik betaal genoeg geld en om dan zo lang te wachten is niet oke. Om 20.53 de mail gekregen dat de bestelling onderweg was. Items kwamen om 21.03 aan (2 uur na plaatsen bestelling); w

Reactie van Mr. Sushi

Beste C, Wat vervelend om te horen dat u zo'n slechte ervaring hebt gehad met bestellen bij ons filiaal in Amsterdam-Zuid. Heeft u uiteindelijk contact op kunnen nemen met het filiaal om een compensatie aangeboden te krijgen? Zo niet, adviseer ik u om nog even een mailtje te sturen naar info@mrsushi.nl en dan lossen we het alsnog met u op. Team Mr Sushi

Berry van Zwieten
15 februari 2025

Ik heb deze week 2x meer dan 1.5 uur op de bestelling moeten wachten en als ik niet bel dan weet ik niets

Reactie van Mr. Sushi

Wat jammer om te horen dat niet alles naar wens is verlopen met uw afgelopen bestelling Berry. We zullen ons uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen en te zorgen dat de geschatte wachttijd in de app accurater wordt. Team Mr Sushi

TJ
11 februari 2025

1,5 uur bezorgtijd, pfff

Reactie van Mr. Sushi

Beste TJ, wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Stuur gerust een mail naar info@mrsushi.nl en dan compenseren we u. Team Mr Sushi

Robert
8 februari 2025

Ik had een klein minpuntje over mijn vorige bestelling (paar stukjes shashimi vergeten) ; dit gemeld bij nieuwe bestelling en aangenaam verrast met extra bakje heerlijke zalm! Superklantvriendelijk!! Service waar veel bedrijven nog wat van kunnen leren! Helemaal top 👍👊

Mina
6 februari 2025

De sushi was echt smaakloos! Het was zonde van mijn geld. Voor mij is het nooit meer een optie om bij jullie te bestellen.

Reactie van Mr. Sushi

Dag Mina, wat vervelend om te horen dat de sushi smakeloos was. Mocht u toch nog van plan zijn om nog een keer te bestellen, mail ons dan even op info@mrsushi.nl en dan compenseren we u. Team Mr Sushi

Bram
5 februari 2025

Zoals altijd super lekker en fijne service!

Forra
3 februari 2025

Heerlijk en vers als altijd. En, perfect op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob
28 januari 2025
Marrit
25 januari 2025

Was super, hele snelle bezorging.

Chantall
22 januari 2025

Top zoals altijd!

Mook
19 januari 2025

Sushi was prima maar de bezorging duurde 2 uur.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Mook, onze excuses voor de lange bezorgtijd dit keer. Mocht u hier nog niet netjes voor gecompenseerd zijn horen we het graag via de mail. Dan proberen we u alsnog passend te compenseren.

Babette Verhoef
17 januari 2025

Veel te kleffe en zoete sushi, slecht gerold ook, veel te los. Volgens mij vanwege de soort rijst, die helemaal niet op sushi rijst leek.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Babette, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Turna
17 januari 2025

Zoals altijd erg lekker.

Niek
15 januari 2025

Op deze manier de sushi verpakken, is niet echt bevorderlijk. Bepaalde stukken moeten we nu opnieuw in elkaar zetten, beetje teleurstellend voor deze prijs. Ik stuur graag foto’s op als dat nodig is.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Niek, wat vervelend om te horen dat de sushi wat rommelig bij u is bezorgd, onze excuses voor dit ongemak. Neem in zo'n geval altijd graag direct even telefonisch contact met ons op, dan bespreken we dit graag en komen we hopelijk tot een passende oplossing. Voor nu ontvangen we graag nog de foto per mail, dan proberen we u alsnog eventueel netjes te compenseren voor een volgende bestelling.

Mischa
15 januari 2025

De gerechten zijn goed, de gyoza box vinden we fijne nieuwe aanvulling. Wel valt het ons op dat de tonijn 🍣 heel (te) dun gesneden worden. Ik had gevraagd geen stokjes en geen gember en kreeg deze er wel bij.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Mischa, bedankt voor de beoordeling. Vervelend dat de tonijn voor uw gevoel te dun wordt gesneden. Mocht u dit nog eens zo ervaren, mag u ons altijd direct even bellen, dan proberen we dit netjes met u op te lossen.

Eva
14 januari 2025

Goede kwaliteit en snelle bezorging!

CBG
14 januari 2025
Oscar
5 januari 2025

Astronomisch kleine stukjes sushi. 24 stuks niet eens genoeg voor een kind. Weinig rijst, weinig inhoud, weinig smaak. Verder wel goed.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Oscar, vervelend dat u dit zo ervaren heeft. We zien dat u alleen maki's besteld had, en het klopt dat dit onze kleinste rollen zijn. Mocht u grotere trek hebben kunt u beter ook eens bij onze andere sushi kijken. We hebben bijvoorbeeld veel verschillende soorten uramaki's op ons menu. We hopen dat u hiermee in het vervolg tevredener bent over uw bestelling! :)

Gino
3 januari 2025

Heerlijke vers gemaakte sushi. Als je het doosje open maakt is het een feest om ernaar te kijken. Dan moet het smullen nog beginnen. Vriendelijk personeel. Nooit gierig met gember of soya sauce.

Dorien
2 januari 2025

Sushi was lekker, bezorging was niet goed. Rond 18u sushi besteld met bezorgtijd zo snel mogelijk. Hierbij totaal geen indicatie gekregen hoe lang het zou duren. Anderhalf uur later (19:26uur) een mail gekregen dat de bestelling onderweg was. Rond 20:00u was het er nog niet dus daarom gebeld om te checken of het goed ging. Degene die ik aan de telefoon had hielp mij goed, maar begreep het zelf ook niet. Uiteindelijk werd het na achten bezorgd. Begrijpelijk dat het druk is, maar twee uur wachten op een bestelling zonder hierover geïnformeerd te worden vind ik vrij bizar. Daarnaast bij de bestelling aangegeven dat sojasaus niet nodig was & toch gekregen.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Dorien, bedankt voor uw beoordeling. Heel vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Dit lijkt ons inderdaad ook niet de bedoeling, dus we compenseren u graag voor een volgende bestelling. Mail ons hier graag nog eventjes voor!

Forra
31 december 2025

Altijd superkwaliteit sushi.

Daphne
28 december 2024
Timo Pelser
28 december 2024

Ondanks de drukke kerst super snel geleverd en was de sushi heerlijk vers en de warme producten ook nog warm. Top!

Lotte
26 december 2024
Peter
25 december 2024

Perfect , helemaal top !

Camila Rodrigues
18 december 2024

Really good and fresh food! Thanks Mr. Sushi for the awesome meal!

Kitty H
18 december 2024

Weer erg lekker gegeten en de bezorging was supersnel!

Rodrigo
17 december 2024

The order took more than 90 minutes

Reactie van Mr. Sushi

Hi Rodrigo, our apologies for the long delivery time. Please send us an email and we will gladly compensate you for a next order

Menno Veldboer
15 december 2024

Ik heb zelden zo’n slechte Sush gekregen. Al het warme was koud. terwijl ik om de hoek woon. De Sushi was plakkerig en hebben we weggegoooid

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Menno, wat jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Daphne
15 december 2024

Sushi was weer super!!! Lekkere sashimi en hele snelle bezorging! Kom snel terug:)

Sophy
10 december 2024
Maarten
2 december 2024

Zeer tevreden, kwaliteit was goed en bezorging duurde niet lang.

Murat
1 december 2024

Heerlijke sushi en goede bezorging. Genoten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paul Vinken
1 december 2024

Foutloos: goed product, snel bezorgd

Barbara de Zwart
30 november 2024
Peter
30 november 2024

Helemaal TOP !

Hans van der :Lubbe
30 november 2024
Jan-Paul
30 november 2024
A
25 november 2024

2e keer op rij verkeerde rol gekregen bij m’n bestelling

Reactie van Mr. Sushi

Hi! Heel vervelend dat u al meerdere keren een verkeerde roll heeft ontvangen... onze excuses voor het ongemak. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u voor een volgende bestelling. Daarnaast zullen we er extra goed op letten!

Deno
24 november 2024

Eten kwam bijna twee uur nadat ik het had besteld, niet eens meer rustig kunnen eten.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Deno, onze excuses voor de lange bezorgtijd dit keer... mail ons graag nog eventjes, zodat we u kunnen compenseren voor uw volgende bestelling.

Jeroen
11 november 2024

De yakitory was steenkoud, ondanks de aluminium folie, de sushi was een paar keer gevallen, want lag rommelig in het doosje, maar de loempia's waren wel warm gelukkig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Jeroen, Wat vervelend dat er een paar dingetjes mis waren met uw bestelling. Aarzel niet om ons altijd eventjes te bellen, dan denken we graag mee in een oplossing.

Felicia
11 november 2024

Mag allemaal wat verser en mooier ge rolt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Felicia, vervelend om te horen dat u hier niet helemaal tevreden over was. We hopen dat dit de volgende keer weer netjes in orde is, maar u mag ons altijd even bellen als u nog eens ontevreden bent.

Charlot
9 november 2024
Reactie van Mr. Sushi

Hi Charlot, jammer dat u ergens niet tevreden over was. Graag horen we meer inhoudelijk waar u ontevreden over was, zodat we onszelf kunnen verbeteren.

JP
7 november 2024

Helaas ontvingen we een verkeerde Handroll, een California Handroll Crab ipv een Sake Handroll die ook nog eens €0,25 goedkoper is.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, wat vervelend dat dit gebeurd was. Had ons eventjes direct gebeld, dan hadden we dit gewoon direct netjes met.u opgelost door de juiste handroll na te bezorgen of op een andere manier tegemoet te komen.

Tine Horlyck
1 november 2024

Het duurde 1uur en 15 min voordat de bestelling kwam. Smaakloze sushi

Reactie van Mr. Sushi

Hi Tine, wat ontzettend jammer dat u ontevreden was over de sushi. U mag altijd even naar ons bellen, dan bespreken we dit netjes met elkaar en komen we hopelijk tot een passende oplossing!

C.
31 oktober 2024

Superlekker en geweldig dat jullie de aanbieding verwerken in mijn bestelling terwijl ik er geen code op noteerde! Dank😃

Jeroen
28 oktober 2024

Het was weer heel goed, lekker en helaas iets aan de late kant

Reactie van Mr. Sushi

Hi Jeroen, fijn dat u lekker gegeten heeft! We zullen extra ons best doen om de volgende keer weer netjes op tijd te zijn :)

Alicia
28 oktober 2024

Ik bestel altijd bij mr sushi en de laatste paar keren expres via de website zelf ipv thuisbezorgd. Altijd goed eten maar dit keer 2uur!!!!! Op onze bestelling moeten wachten … dure bak gyoza besteld die was helemaal sompig geworden. Wij zijn teleurgesteld

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Alicia, wat vervelend om te horen dat de bestelling zo rommelig aan was gekomen. Onze excuses hiervoor. Had ons eventjes gebeld, dan hadden we dit gelijk met u opgelost! U mag ons altijd nog even mailen, dan kijken we of we nog tot een andere oplossing kunnen komen.

Bente
25 oktober 2024

Ik heb geprobeerd een mail te sturen, maar deze kwam terug als onbestelbaar. Voel je vrij om me een bericht te sturen voor de foto's van de bestelling! Mail: Beste lezer, Mijn bestelling met ordenummer 04918OBM werd zojuist afgeleverd. De bestelling is dik 30 minuten onderweg geweest nadat ik een mailtje kreeg dat het onderweg was. Ik weet niet wat er is gebeurd, maar de manier van afleveren is niet oké. Allereest waren beide bakjes chilisaus leeggelopen in de plastic verpakkingszak. Dat is nog tot daar en toe. De sushi ziet er echter ook vreselijk uit, alles is door elkaar gehusseld. Ik bestel maandelijks bij jullie, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Ik hoor graag hoe jullie dit op gaan lossen.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Bente, wat vervelend om te horen dat de bestelling zo rommelig aan was gekomen. Had ons eventjes gebeld, dan hadden we dit gelijk met u opgelost! U mag ons altijd nog even mailen, dan kijken we of we nog tot een andere oplossing kunnen komen.

Kitty
23 oktober 2024
Marco
20 oktober 2024

Snelle service en heerlijke sushi

Nikki
20 oktober 2024

Rijst was droog, crispy ebi garnaal was totaal niet crispy, maar slappe hap. Het leek of de sushi al een paar uur geleden was gemaakt.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Nikki, wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft, onze excuses voor het ongemak. Neem gerust eventjes telefonisch contact met ons op bij ontevredenheid, dan komen we samen tot een goeie oplossing.

Joey
18 oktober 2024

Heerlijke sushi!! De sashimi tonijn/zalm was super mooi om te zien en smaakte perfect!

M.Goed-Groen
8 oktober 2024

Lekker vers dus heerlijk gegeten. En goede en vriendelijke bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anrla
7 oktober 2024

Is helemaal verkeerd gevallen, sinds het eten mega last van mn maag

Reactie van Mr. Sushi

Hi Anrla, wat ontzettend vervelend dat u niet lekker bent geworden na het eten van uw bestelling... Hopelijk voelt u zich inmiddels weer helemaal beter. Neem altijd graag even per mail/telefonisch contact met ons op, zodat we dit verder kunnen bespreken.

MC
2 oktober 2024

Snel klaar

Daphne
30 september 2024

Lekker en voor je neus vers gemaakt

Paul
25 september 2024

Geoliede machine

Thom
23 september 2024

Soyasaus was niet mee geleverd

Reactie van Mr. Sushi

Hi Thom, excuses voor dit ongemak. We zullen er de volgende keer extra op letten!

Karlijn Landman
23 september 2024

Helaas was er een verkeerde sushirol geleverd (garnaal ipv tonijn) en ontbraken de soja, wasabi en gember. Voorderest was het lekker. Maar dit gebeurt ons helaas wel regelmatig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Karlijn, vervelend om te horen dat u een verkeerde roll ontvangen had. Mail ons nog eventjes, dan zetten we dit recht voor een volgende bestelling.

Danny
22 september 2024

Te duur voor de hoeveelheid die je krijgt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Danny, jammer om te horen dat u ontevreden was over de prijs-kwantiteit verhouding. Voor het maken van sushi zijn er helaas veel dure ingrediënten nodig, waardoor de prijs voor sushi hoger uit kan vallen dan voor andere cuisines. Helaas kunnen we hier weinig aan veranderen. Gelukkig hebben we vaak acties, waar u hopelijk van kunt profiteren.

Marieke Nouwen
18 september 2024

Altijd lekker en precies op het afgesproken tijdstip bezorgd.

Y.K
16 september 2024

Sushi met saus eroverheen en gedroogde uitjes zijn jammer. Goede vis, rijst en avocado, komkommer e.d. moeten genoeg zijn.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, jammer dat een deel van onze rolls niet naar uw smaak zijn. Gelukkig hebben we nog genoeg op ons menu dat wel overeenkomt met uw wensen.

Shelly
16 september 2024

Het was heerlijk vers en warm, TOP!

Anastasiia
9 september 2024

Hi team, todays poke had a very weird smell of onion, I didn’t even eat half of the dish. And still have the taste of it in my mouth. :/

Reactie van Mr. Sushi

Hi Anastasiia, we're sorry to hear that you didn't enjoy the pokébowl this time... Reach out to us by phone next time, so we can discuss the matter and hopefully come to a good solution.

-
9 september 2024

Kwaliteit is echt zeer omlaag gegaan. Echt geen goede sushi

Reactie van Mr. Sushi

Wat jammer dat u dit zo ervaart. We horen hier graag meer over per mail.

Lauren
9 september 2024

Verkeerde sushi rol ontvangen. Spicy tuna in plaats van normaal

Reactie van Mr. Sushi

Hi Lauren, wat vervelend dat u de verkeerde roll ontvangen heeft. Neem graag gewoon even direct contact met ons op, zodat we dit netjes kunnen oplossen.

Jessica
9 september 2024

Het was heerlijke sushi! Dank voor het leveren van kwaliteit!