Bewertungen von Mr. Sushi Amsterdam

Neue Beurteilungen

4.0
Mook
19 Januar 2025

Sushi was prima maar de bezorging duurde 2 uur.

Babette Verhoef
17 Januar 2025

Veel te kleffe en zoete sushi, slecht gerold ook, veel te los. Volgens mij vanwege de soort rijst, die helemaal niet op sushi rijst leek.

Turna
17 Januar 2025

Zoals altijd erg lekker.

Niek
15 Januar 2025

Op deze manier de sushi verpakken, is niet echt bevorderlijk. Bepaalde stukken moeten we nu opnieuw in elkaar zetten, beetje teleurstellend voor deze prijs. Ik stuur graag foto’s op als dat nodig is.

Mischa
15 Januar 2025

De gerechten zijn goed, de gyoza box vinden we fijne nieuwe aanvulling. Wel valt het ons op dat de tonijn 🍣 heel (te) dun gesneden worden. Ik had gevraagd geen stokjes en geen gember en kreeg deze er wel bij.

Eva
14 Januar 2025

Goede kwaliteit en snelle bezorging!

CBG
14 Januar 2025
Oscar
5 Januar 2025

Astronomisch kleine stukjes sushi. 24 stuks niet eens genoeg voor een kind. Weinig rijst, weinig inhoud, weinig smaak. Verder wel goed.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Oscar, vervelend dat u dit zo ervaren heeft. We zien dat u alleen maki's besteld had, en het klopt dat dit onze kleinste rollen zijn. Mocht u grotere trek hebben kunt u beter ook eens bij onze andere sushi kijken. We hebben bijvoorbeeld veel verschillende soorten uramaki's op ons menu. We hopen dat u hiermee in het vervolg tevredener bent over uw bestelling! :)

Gino
3 Januar 2025

Heerlijke vers gemaakte sushi. Als je het doosje open maakt is het een feest om ernaar te kijken. Dan moet het smullen nog beginnen. Vriendelijk personeel. Nooit gierig met gember of soya sauce.

Dorien
2 Januar 2025

Sushi was lekker, bezorging was niet goed. Rond 18u sushi besteld met bezorgtijd zo snel mogelijk. Hierbij totaal geen indicatie gekregen hoe lang het zou duren. Anderhalf uur later (19:26uur) een mail gekregen dat de bestelling onderweg was. Rond 20:00u was het er nog niet dus daarom gebeld om te checken of het goed ging. Degene die ik aan de telefoon had hielp mij goed, maar begreep het zelf ook niet. Uiteindelijk werd het na achten bezorgd. Begrijpelijk dat het druk is, maar twee uur wachten op een bestelling zonder hierover geïnformeerd te worden vind ik vrij bizar. Daarnaast bij de bestelling aangegeven dat sojasaus niet nodig was & toch gekregen.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Dorien, bedankt voor uw beoordeling. Heel vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Dit lijkt ons inderdaad ook niet de bedoeling, dus we compenseren u graag voor een volgende bestelling. Mail ons hier graag nog eventjes voor!

Forra
31 Dezember 2025

Altijd superkwaliteit sushi.

Daphne
28 Dezember 2024
Timo Pelser
28 Dezember 2024

Ondanks de drukke kerst super snel geleverd en was de sushi heerlijk vers en de warme producten ook nog warm. Top!

Lotte
26 Dezember 2024
Peter
25 Dezember 2024

Perfect , helemaal top !

Camila Rodrigues
18 Dezember 2024

Really good and fresh food! Thanks Mr. Sushi for the awesome meal!

Kitty H
18 Dezember 2024

Weer erg lekker gegeten en de bezorging was supersnel!

Rodrigo
17 Dezember 2024

The order took more than 90 minutes

Antwort von Mr. Sushi

Hi Rodrigo, our apologies for the long delivery time. Please send us an email and we will gladly compensate you for a next order

Menno Veldboer
15 Dezember 2024

Ik heb zelden zo’n slechte Sush gekregen. Al het warme was koud. terwijl ik om de hoek woon. De Sushi was plakkerig en hebben we weggegoooid

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Menno, wat jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Daphne
15 Dezember 2024

Sushi was weer super!!! Lekkere sashimi en hele snelle bezorging! Kom snel terug:)

Sophy
10 Dezember 2024
Maarten
2 Dezember 2024

Zeer tevreden, kwaliteit was goed en bezorging duurde niet lang.

Murat
1 Dezember 2024

Heerlijke sushi en goede bezorging. Genoten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Paul Vinken
1 Dezember 2024

Foutloos: goed product, snel bezorgd

Barbara de Zwart
30 November 2024
Peter
30 November 2024

Helemaal TOP !

Hans van der :Lubbe
30 November 2024
Jan-Paul
30 November 2024
A
25 November 2024

2e keer op rij verkeerde rol gekregen bij m’n bestelling

Antwort von Mr. Sushi

Hi! Heel vervelend dat u al meerdere keren een verkeerde roll heeft ontvangen... onze excuses voor het ongemak. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u voor een volgende bestelling. Daarnaast zullen we er extra goed op letten!

Deno
24 November 2024

Eten kwam bijna twee uur nadat ik het had besteld, niet eens meer rustig kunnen eten.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Deno, onze excuses voor de lange bezorgtijd dit keer... mail ons graag nog eventjes, zodat we u kunnen compenseren voor uw volgende bestelling.

Jeroen
11 November 2024

De yakitory was steenkoud, ondanks de aluminium folie, de sushi was een paar keer gevallen, want lag rommelig in het doosje, maar de loempia's waren wel warm gelukkig.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Jeroen, Wat vervelend dat er een paar dingetjes mis waren met uw bestelling. Aarzel niet om ons altijd eventjes te bellen, dan denken we graag mee in een oplossing.

Felicia
11 November 2024

Mag allemaal wat verser en mooier ge rolt

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Felicia, vervelend om te horen dat u hier niet helemaal tevreden over was. We hopen dat dit de volgende keer weer netjes in orde is, maar u mag ons altijd even bellen als u nog eens ontevreden bent.

Charlot
9 November 2024
Antwort von Mr. Sushi

Hi Charlot, jammer dat u ergens niet tevreden over was. Graag horen we meer inhoudelijk waar u ontevreden over was, zodat we onszelf kunnen verbeteren.

JP
7 November 2024

Helaas ontvingen we een verkeerde Handroll, een California Handroll Crab ipv een Sake Handroll die ook nog eens €0,25 goedkoper is.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, wat vervelend dat dit gebeurd was. Had ons eventjes direct gebeld, dan hadden we dit gewoon direct netjes met.u opgelost door de juiste handroll na te bezorgen of op een andere manier tegemoet te komen.

Tine Horlyck
1 November 2024

Het duurde 1uur en 15 min voordat de bestelling kwam. Smaakloze sushi

Antwort von Mr. Sushi

Hi Tine, wat ontzettend jammer dat u ontevreden was over de sushi. U mag altijd even naar ons bellen, dan bespreken we dit netjes met elkaar en komen we hopelijk tot een passende oplossing!

C.
31 Oktober 2024

Superlekker en geweldig dat jullie de aanbieding verwerken in mijn bestelling terwijl ik er geen code op noteerde! Dank😃

Jeroen
28 Oktober 2024

Het was weer heel goed, lekker en helaas iets aan de late kant

Antwort von Mr. Sushi

Hi Jeroen, fijn dat u lekker gegeten heeft! We zullen extra ons best doen om de volgende keer weer netjes op tijd te zijn :)

Alicia
28 Oktober 2024

Ik bestel altijd bij mr sushi en de laatste paar keren expres via de website zelf ipv thuisbezorgd. Altijd goed eten maar dit keer 2uur!!!!! Op onze bestelling moeten wachten … dure bak gyoza besteld die was helemaal sompig geworden. Wij zijn teleurgesteld

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Alicia, wat vervelend om te horen dat de bestelling zo rommelig aan was gekomen. Onze excuses hiervoor. Had ons eventjes gebeld, dan hadden we dit gelijk met u opgelost! U mag ons altijd nog even mailen, dan kijken we of we nog tot een andere oplossing kunnen komen.

Bente
25 Oktober 2024

Ik heb geprobeerd een mail te sturen, maar deze kwam terug als onbestelbaar. Voel je vrij om me een bericht te sturen voor de foto's van de bestelling! Mail: Beste lezer, Mijn bestelling met ordenummer 04918OBM werd zojuist afgeleverd. De bestelling is dik 30 minuten onderweg geweest nadat ik een mailtje kreeg dat het onderweg was. Ik weet niet wat er is gebeurd, maar de manier van afleveren is niet oké. Allereest waren beide bakjes chilisaus leeggelopen in de plastic verpakkingszak. Dat is nog tot daar en toe. De sushi ziet er echter ook vreselijk uit, alles is door elkaar gehusseld. Ik bestel maandelijks bij jullie, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Ik hoor graag hoe jullie dit op gaan lossen.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Bente, wat vervelend om te horen dat de bestelling zo rommelig aan was gekomen. Had ons eventjes gebeld, dan hadden we dit gelijk met u opgelost! U mag ons altijd nog even mailen, dan kijken we of we nog tot een andere oplossing kunnen komen.

Kitty
23 Oktober 2024
Marco
20 Oktober 2024

Snelle service en heerlijke sushi

Nikki
20 Oktober 2024

Rijst was droog, crispy ebi garnaal was totaal niet crispy, maar slappe hap. Het leek of de sushi al een paar uur geleden was gemaakt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Nikki, wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft, onze excuses voor het ongemak. Neem gerust eventjes telefonisch contact met ons op bij ontevredenheid, dan komen we samen tot een goeie oplossing.

Joey
18 Oktober 2024

Heerlijke sushi!! De sashimi tonijn/zalm was super mooi om te zien en smaakte perfect!

M.Goed-Groen
8 Oktober 2024

Lekker vers dus heerlijk gegeten. En goede en vriendelijke bezorging.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Anrla
7 Oktober 2024

Is helemaal verkeerd gevallen, sinds het eten mega last van mn maag

Antwort von Mr. Sushi

Hi Anrla, wat ontzettend vervelend dat u niet lekker bent geworden na het eten van uw bestelling... Hopelijk voelt u zich inmiddels weer helemaal beter. Neem altijd graag even per mail/telefonisch contact met ons op, zodat we dit verder kunnen bespreken.

MC
2 Oktober 2024

Snel klaar

Daphne
30 September 2024

Lekker en voor je neus vers gemaakt

Paul
25 September 2024

Geoliede machine

Thom
23 September 2024

Soyasaus was niet mee geleverd

Antwort von Mr. Sushi

Hi Thom, excuses voor dit ongemak. We zullen er de volgende keer extra op letten!

Karlijn Landman
23 September 2024

Helaas was er een verkeerde sushirol geleverd (garnaal ipv tonijn) en ontbraken de soja, wasabi en gember. Voorderest was het lekker. Maar dit gebeurt ons helaas wel regelmatig.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Karlijn, vervelend om te horen dat u een verkeerde roll ontvangen had. Mail ons nog eventjes, dan zetten we dit recht voor een volgende bestelling.

Danny
22 September 2024

Te duur voor de hoeveelheid die je krijgt

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Danny, jammer om te horen dat u ontevreden was over de prijs-kwantiteit verhouding. Voor het maken van sushi zijn er helaas veel dure ingrediënten nodig, waardoor de prijs voor sushi hoger uit kan vallen dan voor andere cuisines. Helaas kunnen we hier weinig aan veranderen. Gelukkig hebben we vaak acties, waar u hopelijk van kunt profiteren.

Marieke Nouwen
18 September 2024

Altijd lekker en precies op het afgesproken tijdstip bezorgd.

Y.K
16 September 2024

Sushi met saus eroverheen en gedroogde uitjes zijn jammer. Goede vis, rijst en avocado, komkommer e.d. moeten genoeg zijn.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, jammer dat een deel van onze rolls niet naar uw smaak zijn. Gelukkig hebben we nog genoeg op ons menu dat wel overeenkomt met uw wensen.

Shelly
16 September 2024

Het was heerlijk vers en warm, TOP!

Anastasiia
9 September 2024

Hi team, todays poke had a very weird smell of onion, I didn’t even eat half of the dish. And still have the taste of it in my mouth. :/

Antwort von Mr. Sushi

Hi Anastasiia, we're sorry to hear that you didn't enjoy the pokébowl this time... Reach out to us by phone next time, so we can discuss the matter and hopefully come to a good solution.

-
9 September 2024

Kwaliteit is echt zeer omlaag gegaan. Echt geen goede sushi

Antwort von Mr. Sushi

Wat jammer dat u dit zo ervaart. We horen hier graag meer over per mail.

Lauren
9 September 2024

Verkeerde sushi rol ontvangen. Spicy tuna in plaats van normaal

Antwort von Mr. Sushi

Hi Lauren, wat vervelend dat u de verkeerde roll ontvangen heeft. Neem graag gewoon even direct contact met ons op, zodat we dit netjes kunnen oplossen.

Jessica
9 September 2024

Het was heerlijke sushi! Dank voor het leveren van kwaliteit!

Naomi
7 September 2024

Normaal is het eten en de bezorging top vandaag helaas niet. Het eten werd ondersteboven bezorgd en alle betaalde extra’s op de pokebowl zaten er of niet op of waren zo karig dat het schandalig is dat er extra voor betaald moet worden

Antwort von Mr. Sushi

Hi Naomi, wat vervelend om te horen dat u zo'n negatieve ervaring had met bestellen dit keer... U mag altijd even telefonisch contact opnemen bij ontevredenheid, zodat we dit ook daadwerkelijk netjes met u kunnen oplossen!

Austin Anderson
5 September 2024
Lea
2 September 2024

Heerlijke sushi en snel geleverd!

Jay-Dean
2 September 2024

Top sushi

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Anoniem
2 September 2024

Perfect. Ik vroeg om extra sojasaus en heb het gekregen. De sushi was perfect en vers. Zeker een aanrader!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

NM
1 September 2024

Het was heerlijk en goed verzorgd met voldoende stokjes/saus/wasibi etc..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

luna
29 August 2024

t was kaolo spang

Van nieuwkerk
26 August 2024
Jeffrey
26 August 2024
Cassidy
23 August 2024

Ik had als extra topping tempura chips besteld wat ik uiteindelijk niet heb gekregen en voor de extra avocado heb ik in totaal 3 kleine stukjes avocado erop gekregen

Antwort von Mr. Sushi

Hi Cassidy, vervelend om te horen dat het niet helemaal goed gegaan is met de toevoegingen aan uw pokébowl... U mag altijd even bellen als er iets mis is met uw bestelling, zodat we dit direct met u op kunnen lossen.

A
21 August 2024

Echt top service altijd en altijd optijd

Anastasiia Radchenko
20 August 2024

Oh guys, today the edamame in the poke bowl was very very salty, had to take them out. The first time in my experience with you it happened this way. Hope won’t be repeated. Thanks!

Antwort von Mr. Sushi

Hi! I'm very sorry to hear about your bad experience this time... We'll try our best to avoid this happening another time. Thanks for letting us know!

Ginger
18 August 2024

Meeste sushi’s lagen open en mijn temaki was oneetbaar de zalm kon je niet doorheen bijten zo’n blok was het! Heel teleurgesteld

Antwort von Mr. Sushi

Hi Ginger, heel vervelend om te horen dat er meerdere dingen mis waren met uw bestelling dit keer... Neemt u graag even contact met ons op in het vervolg zodat we dit direct met u kunnen oplossen en u alsnog lekker kunt eten!

Yaro
16 August 2024
Simon
15 August 2024

Altijd super lekker. Aanrader!!

E
14 August 2024

Anderhalf uur te laat

Raymond
12 August 2024

Heerlijk

R tetteroo
11 August 2024

Alles was heerlijk, vers en heel smaakvol

Daan
6 August 2024

Erg lekker eten. De flesjes drank waren onderweg bij de koerier kapot gegaan. Nieuwe drankjes snel nageleverd met een snackje van de zaak. Super service.

Martine
4 August 2024

Voor de tweede keer op rij niet tevreden over de Sushi van MRSUSHI. De sashimi was slecht, dikke plakken

Leon Klein
30 Juli 2024
MC
24 Juli 2024
Van Nieuwkerk
23 Juli 2024

Was weer zo smakelijk. Zelfs nog lauw warm. Klasse!

Thomas
21 Juli 2024

Helaas ontbrak dit keer de sojasaus bij de bestelling.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Federico
21 Juli 2024
Anoniem
17 Juli 2024

In tegenstelling tot de vorige bestelling, gedaan via Thuisbezorgd, is deze bestelling via de MrSushi app, vlekkeloos en tijdig verlopen zoals vrijwel alle vorige bestellingen via de eigen app.

-
14 Juli 2024

Normaal gesproken erg lekker, maar de laatste bestelling viel tegen. Ze waren de Gyoza vergeten. Die werd later geleverd, maar was vervolgens al helemaal taai

Davi
13 Juli 2024

Beste dat ik ooit heb gegeten

Youssef
12 Juli 2024

Geen wasabi erbij gekregen.. paar sushi’s vielen letterlijk uit elkaar

Martine
10 Juli 2024

Normaal is de Sushi echt top, helaas was deze keer de rijst te droog en proefde een beetje “oud”… zonde! Hoop volgende keer weer beter

Page
10 Juli 2024
Sas
9 Juli 2024

Lekkere sushi, vooral de beef met truffel!

Alina
9 Juli 2024

De bestelling was op tijd klaar, mooi verpakt zoals gevraagd voor mijn verjaardag. Ik vond de presentatie en de smaak van de sushi erg lekker. Zou het aanbevelen!

Helen
6 Juli 2024

Fresh and good sushi. Thank you so much

Philip
6 Juli 2024

1,5 uur gewacht en moesten bellen waar de bestelling bestelling bleef, uit eindelijk moeten bellen en waren ze de bestelling kwijt geraakt.

Frank
25 Juni 2024

Besteld met levering om 18h, om 19h gebeld, bezorgd om 19:30. Update over tijd was nuttig geweest…

Antwort von Mr. Sushi

Hi Frank, excuses over de onverwachts lange bezorgtijd... Neemt u even per mail contact met ons op? Dan compenseren wij u graag.

Willem
23 Juni 2024

Ontving Box A, terwijl ik Box B had besteld. Wel tevreden over kwaliteit/bezorging. Hopelijk volgende keer de juiste bestelling.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Willem, vervelend dat u de verkeerde box had ontvangen, onze excuses hiervoor. Neem in het vervolg even direct telefonisch contact met ons op, dan lossen we het netjes met u op.

Derya
20 Juni 2024

İk ben een vaste klant van Mr Sushi. Jammergenoeg viel het dit keer tegen. Mijn crunchy box was lauw en toch niet zo crunchy als dat ik van hen gewend ben. Tijdens transport zijn de de sushi s naar elkaar toe gedrukt. Kwam onverzorgd aan. İk kreeg ook het indruk dat het niet heel vers was. Jammer want ik bestel graag bij Mr Sushi. Graag sluit ik af met een compliment, ik vind wel dat jullie de lekkerste wasabi hebben van alle restaurantjes waar ik tot nu toe heb gegeten. Hopelijk kan ik de volgende keer een hogere beoordeling geven. Groetjes

Antwort von Mr. Sushi

Hi Derya, bedankt voor uw feedback. We gaan er de volgende keer weer extra goed op letten, maar u mag ook altijd even naar ons bellen wanneer u ontevreden bent! Dan lossen we het gewoon direct met u op.

Lisette
19 Juni 2024

Bij 1 van de 2 crispy chicken rolls was de kip echt niet goed, korrelig en aparte grauwe kleur. Die hebben we niet opgegeten. De rijst was een beetje plakkeriger dan normaal. De gyoza en karage waren lekker en vers.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Lisette, wat vervelend dat een van de crispy chicken rolls niet goed leek te zijn. U mag hier altijd even telefonisch contact over opnemen met ons. Dan zorgen we dat u zo snel mogelijk een nieuwe roll ontvangt.

Safinaz
18 Juni 2024

Geen kwaliteit sushi jammer !

Antwort von Mr. Sushi

Hi Safinaz, jammer dat u geen inhoudelijke feedback geeft, want dan zouden we onszelf nog kunnen verbeteren!

Odette
17 Juni 2024

Heerlijke sushi, iedere keer weer. !

Jeroen
16 Juni 2024