Reviews from Mr. Sushi Amsterdam

Recent reviews

4.0
R BOS
20 August 2025

Ik heb zeker twee uur gewacht op mijn bestelling.

Karlijn Landman
18 August 2025

Het bezorgen duurde 1.5 uur. We hebben 7x geprobeerd in contact te komen met Mr. sushi om te vragen waar de bestelling bleef, maar er werd niet opgenomen. Na 1.5 hongerig wachten, werd de sushi eindelijk bezorgd. Het smaakte gelukkig wel goed.

Lian
18 August 2025

Sushi was goed maar zat maar 1 flesje sojasaus bij en geen wasabi en gember :(

JAC van Nieuwkerk
18 August 2025

Was perfect in orde. Lekkere grote porties en zeer smakelijk,

Gino
18 August 2025

Alweer sushi besteld het wat wee voortreffelijk heerlijk en vers.

Gino
13 August 2025

Gisteren een heerlijke soft shell box gehaald. Alles was lekker vers en smaakte heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

Paul Vinken
9 August 2025
Kik en Ilja
5 August 2025

Bezorgen duurde erg lang helaas

Jasmijn Jansen
3 August 2025

Echt suuuper lekker eten weer! Zelfs een bakje extra saus gekregen, echt een top service!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Inge
1 August 2025

Heerlijk!! Eerste maaltijd na drie weken Italië. Hadden al de hele reis terug ons op de sushi verheugd. Was weer super lekker!!

M
24 July 2025

Er zat geen soja saus bij sushi bestelling dat was wel heel jammer

Elly
21 July 2025

Super lekker. Dit was de eerste keer maar zeker niet de laatste.

Marnix Visser
20 July 2025

Berzorging heeft twee uur geduurd en ook nog ze verkeerde roll ontvangen

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ruben
20 July 2025
Paul Vinken
19 July 2025

Snelle levering, uitgebreide app, makkelijk bestellen, goeie portionering

Guido
8 July 2025

De sushi was prima, de edamame minder en de gyoza was slecht. Na een wachttijd van 1 uur, geen updates en 2 x gebeld zijn we het zelf maar haan halen. En oh ja, de bestelling was redelijk groot dus 4x chopsticks was ook wel wat weinig.

Van Nieuwkerk
6 July 2025

Op tijd geleverd en prima kwaliteit. De gyoza was nog warm. Heerlijk.

Peter
4 July 2025

Heel goed !

Taisa
2 July 2025

Impeccable service, thank you!

Pim
26 June 2025

Sushi was heerlijk zoals altijd! De gyozas waren daarentegen koud, jammer.

Ayse
21 June 2025

Lekker gegeten!

Rogier
19 June 2025

De Vegie Bowl was vooral heel veel rijst en komkommer en wat paprika en heel weinig avocado, soja bonen en een klein plukje zeewier. Ik heb er zelf allerlei dingen bij moeten voegen om er een lekkere bowl van te maken. 14 Euro vind ik erg veel geld voor wat je krijgt. Bij de bezorging was de zak gescheurd en er was saus uit de bowl gelekt in de tas. Kan beter.

Babette Verhoef
17 June 2025

De sushi zaten veel te dicht op elkaar in de verpakking, waardoor ze bij het loshalen uit elkaar vielen. Verder zat er weinig smaak aan, alleen de wasabi was goed pittig.

Hanneke
15 June 2025
Daphne
15 June 2025
Kadir
9 June 2025

Altijd lekker eten hier. Vriendelijke personeel en snel bezorgd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Dana de Vries
5 June 2025
Isabella
3 June 2025

Super lekkere sushi! Bizar snelle levering! Ik wil hier vaker bestellen :)

Simon
3 June 2025

Altijd lekker!

Kluun
1 June 2025
Fleurine
1 June 2025
Tom
27 May 2025

Lekker, snel, goed spul!

M
26 May 2025
Agata
25 May 2025

Mmmmmmniam super lekker..

Eugene Menagé
25 May 2025

Ik had Beef Gyoza en Ebi Tempura besteld, maar kreeg 2x Beef Gyoza en geen Ebi

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Max
23 May 2025

Vriendelijk personeel, en heerlijke sushi vers bereid!! En dat proef je

Nynke ka porte
19 May 2025

Duurde anderhalf uur voordat het was bezorgd en geen stokjes geen soja en gem er ondanks expliciet gevraaagd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jeroen
13 May 2025

Het was weer allemaal heerlijk klaargemaakt en uitstekende service.

Bojan
3 May 2025
Horace Cohen
30 April 2025

Erg snel bezorgd en erg lekker!!

Thalia
25 April 2025

Was amazing the taste of the sushi, we will repeat for sure 😊

Cor Mul
21 April 2025

Helaas hebben wij niet ontvangen wat wij besteld hadden. Ondanks dat hebben wij wel genoten van de versheid en de smaak. Volgende keer hopen wij wel de goede box te ontvangen.

Tom
20 April 2025

Kwaliteit is supergoed en altijd op tijd klaar. Super!

Keimp
20 April 2025

Hele lekkere sushi en sashimi.

Claudia
18 April 2025

Top

Arie
16 April 2025
Else lijesen
14 April 2025
J. Greben
9 April 2025

Als reizend theatergezelschap bestel ik vaak tussen 12/14 pokerbowls bij Mr. Sushi. Deze waren ronduit slecht. Stijve droge rijst, 2 eetlepels komkommer, een schep zeewier en erg weinig zalm, tonijn of kip. Dat was het. Beschamend!

Paul Vinken
8 April 2025

Website is rommelig, vindt dat ik de app moet downloaden maar die is niet beschikbaar. Kon de code voor het gratis boxje niet invoeren

Batoul
1 April 2025

Het was mijn eerste keer dat ik sushi probeer. Het was niet slecht maar ze hebben nig iets niet gevrongrn van mijn bestelling

Naomi
31 March 2025

Het duurde lang voor de bezorging er was, maar het restaurant heeft een super oplossing aangeboden. Heel fijn! Vooral Noor heeft ons ontzettend goed geholpen!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Forra
24 March 2025
Ilja
23 March 2025

Altijd heerlijke sushi bij jullie, maar deze keer was het niet goed. Koude droge maki en ook de inside-outs waren droog. Heel jammer. Wilde het eigenlijk komen terugbrengen om nieuwe te halen. Maar dat verstoorde heel de maaltijd.

Dalton Hirata
23 March 2025

I’ve been a client for many years but I must say that this was my first disappointing order. The rice was very dry and it seemed that the sushi was ready for a long time. The fish was OK, but I’ve seen fresher. But the rice was really weird. Delivery was OK.

Marisha Vodegel
23 March 2025

Altijd super tevreden met de sushi. Echter dit keer teleurstellend, rijst proefde oud en de temperatuur van de sushi was ook te koud. Helaas niet van genoten.

Yasmine
22 March 2025

De sushi proefde oud en was niet vers. Alleen de spring rolls waren lekker. De rijst proefde alsof het heel lang in de koeling had gelegen en ook de krab, zalm en tempura proefde niet zoals normaal. Heel jammer voor de prijs die je betaald. Ben veel beter gewend van Mr.Sushi

Alex
17 March 2025

Beste Mr. Sushi, De sushi was redelijk, maar kon in onze ogen verser en beter gerold zijn. De bezorging duurde bijna 1,5 uur, wat ons geduld behoorlijk op de proef stelde. Het zou fijn zijn als je online beter de voortgang van je bestelling kunt volgen. Degene die de bestelling bracht, was wel heel vriendelijk. Groeten,

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Maxime Kolenberg
17 March 2025

Goede service en de aller lekkerste sushi!!

Suus
17 March 2025

Bijna 2 uur gewacht op eten

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Maartje
15 March 2025

De sushi was heerlijk alleen de ebi crunchi roll is normaal lauw warm en knapperig nu leek het wel of het al veel eerdee klaar gemaakt was, ik wil niet zeggen oud, maar ook niet echt vers, jammer want dat is een van de favoriete sushi en we hadden het nog nooit errder zo ervaren. We hebben voor de rest heerljjk gegeten, maar het was hierdoor toch anders dan wat we gewend zijn.

Van Nieuwkerk
10 March 2025

Zeer smakelijk . Grote Porties.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Anne van der Sluijs
7 March 2025

Snelle bezorgen; altijd optijd.

D
5 March 2025

Niks was vers taai en droog was t.

Diego
4 March 2025
Corrie
3 March 2025

Maken top de andere bestelling lekker beetje onverzorgd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Tim
3 March 2025
Robin
2 March 2025
Paul
26 February 2025

Snel, goed verpakt, mooie porties - niet te veel

Jeroen
24 February 2025

Ik wil graag mijn fooi terug vragen. De bezorger riep k**k*r zak toen hij de trap afliep, volgens de buurvrouw. Dat vind ik ongepast voor een bezorger.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Mr. Sushi

Beste Jeroen, Dit gedrag van de bezorger is zeker onacceptabel en we zullen met de bezorger in gesprek gaan. Stuur graag een mail naar onderstaand adres en dan lossen we het verder met u op. Team Mr Sushi

Marjon
23 February 2025

het was lekker, maar de bezorging duurde erg lang. Daarnaast had ik aangegeven dat ik geen gember wilde. Die kwam toch (zelfs veel), maar vervolgens zat er maar 1 dingetje soya saus bij en dat was echt te weinig

Corrie
21 February 2025

Beetje grof de susi stukken verder lekker

Reaction from Mr. Sushi

Beste Corrie, dank voor uw feedback. We zullen de volgende keer weer extra aandacht bij het snijden hebben. Team Mr Sushi

Ouwebok
15 February 2025

Meer dan twee uur gewacht; we hebben kliekjes gegeten, vervolgens nog een beetje sushi gegeten, en de bestelling in de koelkast gezet. Kwaliteit is niet prijs-waardig. Ik ga volgende keer ergens anders bestellen.

Reaction from Mr. Sushi

Beste Ouwebok, Wat vervelend om te horen dat u zo'n slechte ervaring hebt gehad met bestellen bij ons filiaal in Amsterdam-Zuid. Heeft u uiteindelijk contact op kunnen nemen met het filiaal om een compensatie aangeboden te krijgen? Zo niet, adviseer ik u om nog even een mailtje te sturen naar info@mrsushi.nl en dan lossen we het alsnog met u op. Team Mr Sushi

Gino
15 February 2025

Gisteren sushi besteld. Heb heerlijk gegeten. Maar heb echt te lang op de bestelling moeten wachten. We bestellen wel vaker maar het was gisteren niet normaal druk.

Reaction from Mr. Sushi

Beste Gino, Fijn dat u lekker gegeten heeft! Excuus voor het lange wachten. We doen onze uiterste best om uw bestelling de volgende keer weer vlot te leveren. Team Mr Sushi

C.
15 February 2025

Vaste klant bij Mr sushi. Gisteren een bestelling geplaatst op 19.00 uur. Om 20.00 uur gebeld en gevraagd wat de status was, maar niemand nam de telefoon op. Vervolgens gebeld tot ik iemand aan de lijn kreeg om 20.20 uur. Die gaf aan dat mijn bestelling nog gemaakt moest worden, maar na overleg bleek deze klaar te staan en waren ze aan het wachten op een bezorger. Om 20.40 nog steeds geen sushi. Weer gebeld. Ze waren nog steeds aan het wachten op een bezorger. De warme items stonden al die tijd in een warmhoudkast, dit doet de kwaliteit van het eten niet echt ten goede. Tijdens dit telefoon gesprek aangegeven dat ik al 1u45min aan het wachten was. Ik heb toen niet zo vriendelijk duidelijk moeten maken dat ik er echt klaar mee was. Ja heel druk door Valentijn was de reactie. Hier heb ik geen begrip voor want ik betaal genoeg geld en om dan zo lang te wachten is niet oke. Om 20.53 de mail gekregen dat de bestelling onderweg was. Items kwamen om 21.03 aan (2 uur na plaatsen bestelling); w

Reaction from Mr. Sushi

Beste C, Wat vervelend om te horen dat u zo'n slechte ervaring hebt gehad met bestellen bij ons filiaal in Amsterdam-Zuid. Heeft u uiteindelijk contact op kunnen nemen met het filiaal om een compensatie aangeboden te krijgen? Zo niet, adviseer ik u om nog even een mailtje te sturen naar info@mrsushi.nl en dan lossen we het alsnog met u op. Team Mr Sushi

Berry van Zwieten
15 February 2025

Ik heb deze week 2x meer dan 1.5 uur op de bestelling moeten wachten en als ik niet bel dan weet ik niets

Reaction from Mr. Sushi

Wat jammer om te horen dat niet alles naar wens is verlopen met uw afgelopen bestelling Berry. We zullen ons uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen en te zorgen dat de geschatte wachttijd in de app accurater wordt. Team Mr Sushi

TJ
11 February 2025

1,5 uur bezorgtijd, pfff

Reaction from Mr. Sushi

Beste TJ, wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Stuur gerust een mail naar info@mrsushi.nl en dan compenseren we u. Team Mr Sushi

Robert
8 February 2025

Ik had een klein minpuntje over mijn vorige bestelling (paar stukjes shashimi vergeten) ; dit gemeld bij nieuwe bestelling en aangenaam verrast met extra bakje heerlijke zalm! Superklantvriendelijk!! Service waar veel bedrijven nog wat van kunnen leren! Helemaal top 👍👊

Mina
6 February 2025

De sushi was echt smaakloos! Het was zonde van mijn geld. Voor mij is het nooit meer een optie om bij jullie te bestellen.

Reaction from Mr. Sushi

Dag Mina, wat vervelend om te horen dat de sushi smakeloos was. Mocht u toch nog van plan zijn om nog een keer te bestellen, mail ons dan even op info@mrsushi.nl en dan compenseren we u. Team Mr Sushi

Bram
5 February 2025

Zoals altijd super lekker en fijne service!

Forra
3 February 2025

Heerlijk en vers als altijd. En, perfect op tijd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Rob
28 January 2025
Marrit
25 January 2025

Was super, hele snelle bezorging.

Chantall
22 January 2025

Top zoals altijd!

Mook
19 January 2025

Sushi was prima maar de bezorging duurde 2 uur.

Reaction from Mr. Sushi

Hi Mook, onze excuses voor de lange bezorgtijd dit keer. Mocht u hier nog niet netjes voor gecompenseerd zijn horen we het graag via de mail. Dan proberen we u alsnog passend te compenseren.

Babette Verhoef
17 January 2025

Veel te kleffe en zoete sushi, slecht gerold ook, veel te los. Volgens mij vanwege de soort rijst, die helemaal niet op sushi rijst leek.

Reaction from Mr. Sushi

Hi Babette, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Turna
17 January 2025

Zoals altijd erg lekker.

Niek
15 January 2025

Op deze manier de sushi verpakken, is niet echt bevorderlijk. Bepaalde stukken moeten we nu opnieuw in elkaar zetten, beetje teleurstellend voor deze prijs. Ik stuur graag foto’s op als dat nodig is.

Reaction from Mr. Sushi

Hi Niek, wat vervelend om te horen dat de sushi wat rommelig bij u is bezorgd, onze excuses voor dit ongemak. Neem in zo'n geval altijd graag direct even telefonisch contact met ons op, dan bespreken we dit graag en komen we hopelijk tot een passende oplossing. Voor nu ontvangen we graag nog de foto per mail, dan proberen we u alsnog eventueel netjes te compenseren voor een volgende bestelling.

Mischa
15 January 2025

De gerechten zijn goed, de gyoza box vinden we fijne nieuwe aanvulling. Wel valt het ons op dat de tonijn 🍣 heel (te) dun gesneden worden. Ik had gevraagd geen stokjes en geen gember en kreeg deze er wel bij.

Reaction from Mr. Sushi

Hi Mischa, bedankt voor de beoordeling. Vervelend dat de tonijn voor uw gevoel te dun wordt gesneden. Mocht u dit nog eens zo ervaren, mag u ons altijd direct even bellen, dan proberen we dit netjes met u op te lossen.

Eva
14 January 2025

Goede kwaliteit en snelle bezorging!

CBG
14 January 2025
Oscar
5 January 2025

Astronomisch kleine stukjes sushi. 24 stuks niet eens genoeg voor een kind. Weinig rijst, weinig inhoud, weinig smaak. Verder wel goed.

Reaction from Mr. Sushi

Hi Oscar, vervelend dat u dit zo ervaren heeft. We zien dat u alleen maki's besteld had, en het klopt dat dit onze kleinste rollen zijn. Mocht u grotere trek hebben kunt u beter ook eens bij onze andere sushi kijken. We hebben bijvoorbeeld veel verschillende soorten uramaki's op ons menu. We hopen dat u hiermee in het vervolg tevredener bent over uw bestelling! :)

Gino
3 January 2025

Heerlijke vers gemaakte sushi. Als je het doosje open maakt is het een feest om ernaar te kijken. Dan moet het smullen nog beginnen. Vriendelijk personeel. Nooit gierig met gember of soya sauce.

Dorien
2 January 2025

Sushi was lekker, bezorging was niet goed. Rond 18u sushi besteld met bezorgtijd zo snel mogelijk. Hierbij totaal geen indicatie gekregen hoe lang het zou duren. Anderhalf uur later (19:26uur) een mail gekregen dat de bestelling onderweg was. Rond 20:00u was het er nog niet dus daarom gebeld om te checken of het goed ging. Degene die ik aan de telefoon had hielp mij goed, maar begreep het zelf ook niet. Uiteindelijk werd het na achten bezorgd. Begrijpelijk dat het druk is, maar twee uur wachten op een bestelling zonder hierover geïnformeerd te worden vind ik vrij bizar. Daarnaast bij de bestelling aangegeven dat sojasaus niet nodig was & toch gekregen.

Reaction from Mr. Sushi

Hi Dorien, bedankt voor uw beoordeling. Heel vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Dit lijkt ons inderdaad ook niet de bedoeling, dus we compenseren u graag voor een volgende bestelling. Mail ons hier graag nog eventjes voor!

Forra
31 December 2025

Altijd superkwaliteit sushi.

Daphne
28 December 2024
Timo Pelser
28 December 2024

Ondanks de drukke kerst super snel geleverd en was de sushi heerlijk vers en de warme producten ook nog warm. Top!

Lotte
26 December 2024
Peter
25 December 2024

Perfect , helemaal top !

Camila Rodrigues
18 December 2024

Really good and fresh food! Thanks Mr. Sushi for the awesome meal!

Kitty H
18 December 2024

Weer erg lekker gegeten en de bezorging was supersnel!